Nina krijgt haar geheugen terug

Het heeft even geduurd, maar donderdag 4 oktober krijgt Nina Sanders haar herinneringen weer terug. Door de traumatische gebeurtenissen op de autosloperij, waar ze bijna werd geplet door een sloopmachine, verloor Nina haar geheugen. Ze sloeg op de vlucht en belandde bij Carlos in Spanje. Na een aantal weken terug te zijn in Meerdijk krijgt Nina haar geheugen pas terug na een gesprek met Zoë en Aysen.

Ondanks dat La Sanders haar geheugen weer terug heeft, houdt ze nog steeds van Carlos. Hoe zullen de verhoudingen zich tussen Nina, Bing en Carlos verder ontwikkelen?



18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
28 september 2018 07:39

yeey!!!

Siham cherrat
28 september 2018 08:33
Antwoord op  kim

Nina en bing horem bij elkaar nina hoord bij bing niet bij carlos???

Celine
28 september 2018 09:00
Antwoord op  Siham cherrat

Het is hoort, met een t

Anoniem
28 september 2018 13:50
Antwoord op  Celine

Mensen die anderen continu verbeteren op het gebied van spelling en grammatica worden als irritant ervaren.

Doet er niet toe
28 september 2018 14:30
Antwoord op  Anoniem

Helemaal mee eens anoniem

Moud
28 september 2018 17:12
Antwoord op  Anoniem

Ja idd. @Anoniem, ik stoor mij ook aan die betweters.

Esther
28 september 2018 17:52
Antwoord op  Moud

Je hoorT gewoon Nederlands te kunnen schrijven. Wat is nou hoorD? Zo moeilijk is het toch niet,staat gewoon dom. Hoop niet dat je straks je sollicitatiebrief zo schrijft.

Celine
28 september 2018 19:04
Antwoord op  Esther

Wordt dan maar lekker leraar

Bas
30 september 2018 11:38
Antwoord op  Anoniem

Mensen die hoort met een D schrijven worden als dom ervaren. Het woord HOORD bestaat niet eens.

Sophie
1 oktober 2018 03:18
Antwoord op  Bas

Ooit van dyslexie gehoord?

Kelly
29 september 2018 20:49
Antwoord op  Celine

Zielige. Niks anders te doen of zo
Zoek een leven en Let niet op andere wat of hoe ze het schrijven…#jesnapthettoch# wat is het probleem ??

Gerda
30 september 2018 11:36
Antwoord op  Kelly

Nee niks je snapt t toch, het is gewoon oerdom. En als je niet snapt waarom het dom is ben je nog dommer dan degene die zo schrijft. Maar schrijf gewoon lekker door, zul je ver mee komen in je leven…NOT

Kelly
9 oktober 2018 19:20
Antwoord op  Gerda

Gerda.
Wie noem je nou dom???
Dus mensen die te maken hebben met dyslectie die noem jij dom.
Of beter gezegd oerdom daar moet je trots op zijn ???

Chef
29 september 2018 17:11
Antwoord op  Siham cherrat

Mee eenst

nicky
28 september 2018 08:04

of carlos wilt niet omdat ik ook gelezen heb dat hij aan het denken word gezet over andermans kinderen op te voeden of hij dat wel kon maar nina gaat ook zeggen dat ze nog niks weet of aysen er in trapt das de vraag

Moud
28 september 2018 17:10

Citaat: “Het heeft even geduurd” maar…….. Nieuwe seizoen begon 3 september en dit gebeurt op 4 oktober. Net 1 maand. Voor GTST begrippen vind ik dat snel. Eindelijk eens een verhaallijn die niet uit den treure duurt.

Maar ja, het krijgt natuurlijk wel weer eens staartje, gezien de laatste alinea.

Flapperdeflap
1 oktober 2018 10:05

Onrealistisch weer, ze heeft nog geen therapeut gezien en hopsakee.

Vlinder
1 oktober 2018 16:20

Ik vind dit echt een hele slechte verhaallijn, nu opeens weet ze alles weer.