Noodlot slaat toe tijdens bruiloft Farah en Amir: Farah valt van balustrade

In Meerdijk heerst de vloek dat op vrijwel elk huwelijk iets mis gaat. Even leek het erop dat het sprookjeshuwelijk van Farah en Amir ongeschonden de test zou doorstaan, maar ook tijdens dit huwelijk slaat het noodlot genadeloos toe.

Vlak nadat de twee elkaar opnieuw het ja-woord hebben gegeven, wil Farah een groepsfoto maken met behulp van een selfiestick. Ze loopt naar boven en probeert de juiste pose te vinden om een mooie foto te maken. Daardoor verliest Farah haar evenwicht en valt ze van grote hoogte van de balustrade.

Overleeft Farah deze val?!



18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ate harm
4 mei 2018 09:23

Lana komt terug om Amir te steunen

fflappie
4 mei 2018 09:42

Of ze meteen overlijdt vraag ik me af, misschien eerst nog een week of twee in coma of hersendood in het ziekenhuis?

Edd
4 mei 2018 11:25
Antwoord op  fflappie

Ja denk ik ook!

Heykennyl
4 mei 2018 12:39
Antwoord op  fflappie

Ja het blijft gtst ze gaan het vast uitmeleken

Jeroen
6 mei 2018 12:15
Antwoord op  Heykennyl

Serieus. Meleken? Of melken zoals het in goed Nederlands is

Elise
4 mei 2018 10:18

Als farah dit niet overleeft dan zal lana zeker terugkomen om Amir te steunen.

Emma
4 mei 2018 10:42

Ik denk persoonlijk dat ze dood gaat dat lana terug komt om sjors en amir te steunen en daardoor zal niet zoe maar loes schuldig blijken aan de dood van jan maes. Hierdoor gaat ze naar de gevangenis en word ze eruit geschreven

Vlinder
4 mei 2018 11:09

Mijn hemel dit had ik niet zien aankomen, vele denk ik niet.

fflappie
4 mei 2018 11:51
Antwoord op  Vlinder

Nee, ik schrok me ook rot toen ik het zag gebeuren (kijk vooruit)

Stef
5 mei 2018 09:44
Antwoord op  fflappie

Wanneer komt dit dan op tv?

Ankie Nagelhout
4 mei 2018 16:26

ik denk het niet ik denk dat ze dood gaat jamer
ik vind dat ze goed kan spelen

nicky
4 mei 2018 16:28

ik denk dat ze in het zh komt en dat het er niet goed uitziet dat amir de keus krijgt om de stekker eruit te halen

kevin
4 mei 2018 16:43

ik denk dat farah dood is

Astrid
4 mei 2018 21:32

Ik denk dat ze dood gaat en Amir dan toch uiteindelijk wat met Sjors krijgt omdat dat was wat hij wou

Jolanda
4 mei 2018 21:53

Ze liep omhoog en ik dacht al van ja, die gaat vallen.

Vlinder
5 mei 2018 13:31

Nou ik dacht het niet. Amir zal voorlopig wel in een rauw proces gaan die zal echt niet voorlopig een vrouw willen, maar ik denk wel dat hij na een tijdje voor Sjors kiest.

Nando Liebregts
5 mei 2018 14:59

Ik denk ook van niet. Amir is alleen en wordt door zijn verdriet dat hij met Sam of Nina in het bed gaat duiken. Dus soort van verkrachting.

Jeetje
7 mei 2018 05:16
Antwoord op  Nando Liebregts

Neejoh, ik drnk eerder dat Farrah in het ziekenhuis nog even bijkomt om Amir te vertellen dat hij voor Sjors moet gaan en ze kort daarna overlijdt