Oeps! Bobby doodt per ongeluk zijn oom

Het ziet er niet best uit voor Bobby Zwanenberg. Zijn plan om met Lana te vluchten, kent namelijk een fatale afloop voor zijn oom Casper.

Amir heeft Casper ingelicht over het vluchtplan van Bobby. Die is het daar uiteraard niet mee eens en brengt een bezoekje aan de caravan van zijn neef. Er ontstaat een worsteling tussen de twee, waarbij Casper met zijn achterhoofd een kastje raakt. Niet heel erg zou je denken, maar aan dit kastje hangt een haakje dat in zijn achterhoofd terecht komt. Auw! Casper is op slag dood. Dit weerhoudt Bobby er echter niet van om zijn vluchtplan met Lana te staken…



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joemie
30 januari 2020 09:23

Bobby is dus ook exit.
Zodra Lana er achter komt dat zijn oom dood is zal ze terug willen maar tegen worden gehouden door Bobby. (Instastory?) Maar voor ze erachter komt zal er eerst wel een tijd over heen gaan..
Lana komt mishandeld teug en is blij dat ze van Bobby af is..
Dan is het verhaal klaar.. óf Lana blijkt ineens zwanger te zijn…

Gerit
31 januari 2020 19:26
Antwoord op  Joemie

Ze heeft nog opnames alleen Bobby is exit

Linda
30 januari 2020 15:35

Toch van de wilde spinnen af dat de schrijvers – ondanks het vele geklaag- de aandacht op de pubers blijven vestigen. Weer een verhaallijn die om Bobby en Lana draait.

Een ja Moud, ik ben zelf ook puber geweest, maar niet zo’n crimineeltje als Bobby en niet zo’n liegend en achterbaks schepsel als Lana. Of wil jij beweren dat wat Lana allemaal uitgehaald heeft standaard pubergedrag is?

Dennis
1 februari 2020 10:52
Antwoord op  Linda

Dus alles moet opeens realistisch zijn? Ik zit echt niet te wachten om naar saaie levens van standaard Nederlanders te kijken. GTST is fictief, niet waargebeurd.

Linda
1 februari 2020 11:47
Antwoord op  Dennis

Als het zo doorgaat heb je kans dat gtst stopt of verbannen wordt naar Videoland. De reden dat de kijkcijfers daalden lag juist aan de onrealistische verhaallijnen. Google er maar eens op. Overigens zit er een verschil tussen onrealistisch en fictie. Fictie en realisme gaan namelijk hand in hand. Je kan dus prima een spannende én realistische verhaallijn maken. Mensen willen zich weer in de soap herkennen. Lana helpt daar beslist niet aan mee. Als jij over the top spanning zoekt Dennis moet je naar een misdaadserie kijken.

Linda
1 februari 2020 19:49
Antwoord op  Dennis

Overigens gaf ik antwoord op Moud, zij roept altijd bij elk commentaar meteen dat Lana gewoon een opstandige puber is en dat de kijkers dat niet snappen, maar haar gedrag is echt verre van ‘opstandige puber’ hoor… Inbraak, bedrog, jatten, vrienden gebruiken, liegen, je ouders vierkant besodemieteren, ziekte faken, een overlijden faken… Niet gek dat kijkers geen greintje sympathie meer kunnen opbrengen voor haar. Daarbij is de actrice allesbehalve actrice, ze leest haar tekst op, zonder gevoel, zou ze wel met gevoel spelen, dan heb je kans dat mensen van haar karakter gaan houden. En ja, vroeger waren er ook… Lees meer »

Zebje
30 januari 2020 22:43

Lana is toch echt schurkenkleindochter van schurken Frits van Houten & Martine Hafkamp, dus hebben niks te klagen over haar.

Vlinder
31 januari 2020 07:56

Ik denk dat het huwelijk van Sjors en Amir nu echt over en uit is.

Nisa
31 januari 2020 12:43
Antwoord op  Vlinder

Dat denk ik dus ook jammer genoeg. Wat niet zo slim van Amir om “weer” iets groots te verzwijgen tegenover Sjors..

Vlinder
1 februari 2020 16:06
Antwoord op  Nisa

Moest denk ik zo zijn. Ik denk dat Bing en Sjors later weer samen komen, Bing zal het proberen met Nina maar kan haar niet meer vertrouwen en wordt weer verliefd op Sjors zij ook weer op Bing ik denk dat de schrijvers hier naartoe gaat.

Rika
3 februari 2020 19:02

Toch keek ik momenteel liever naar Lana dan naar Sjors.

Gerrit
5 februari 2020 18:18

Gerucht Dorian Daan gtst gaat verlaten

Edd
6 februari 2020 00:43
Antwoord op  Gerrit

En waar haal je dat vandaan? Gehoord op de markt?