OVERLEEFT ILYAS DE ZOMERCLIFF?

by GTSTCourant

Dit artikel bevat informatie over een vooruitgekeken aflevering van GTST (donderdag 8 juli).

In de laatste aflevering van het seizoen loopt behoorlijk uit de hand in de Meerdijkse buurtsuper. Marwan heeft zijn kortstondige relatie met Nanda verbroken en geeft toe dat hij nooit verliefd op haar is geweest. “Je hebt me gewoon gebruikt. Hier ga je spijt van krijgen!”, roept ze. En inderdaad, spijt krijgt hij zeker…

Ze instrueert een van haar vrienden om Marwan neer te steken. Alleen is het niet Marwan, maar zijn broer Ilyas die wordt neergestoken! Zwaar gehavend ligt hij op de grond…

Overleeft Ilyas de zomercliffhanger?

Ook tussen Billy, Richard en Ludo lopen de gemoederen in de cliffhanger hoog op. Voordat Billy het vliegtuig pakt naar Costa Rica, levert ze zowel Ludo als Richard een naaistreek. “Ze heeft je genaaid. En jou niet alleen”, zegt Ludo tegen Richard. Wat heeft Billy geflikt en waarom? Dat zie je in de zomercliffhanger van GTST. Nu te zien op Videoland.

Waarom vlucht Billy naar Costa Rica?

Lees ook:

46 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
GTST
1 juli 2021 08:05

Vage cliffhanger. Veel dingen snap ik ook niet. Waarom heeft Billy Richard benoemd tot directeur van Palmnoot, terwijl het veilinghuis nu weer van Ludo is? En nu heeft zij het boekje van Leon, waarom wilde ze überhaupt eerder met Leon afspreken dan Richard?

Ludo zegt dat Billy hem en Richard heeft genaaid. in welk opzicht dan? Kan iemand dat uitleggen.

Dat met Ilyas kwam wel heel erg uit de lucht vallen. Zwak einde. Jammer!

Tiffy
1 juli 2021 09:20
Antwoord op  GTST

Omdat Richard nu mede eigenaar is van het veilinghuis

Aar
2 juli 2021 15:02
Antwoord op  Tiffy

Dat Richard mede-eigenaar van het veilinghuis is lijkt mij niet logisch. Het contract voor de overdracht van het veilinghuis is al eerder getekend dan dat Richard zijn krabbeltje zet. Richards contract is dus waardeloos.

Als dit toch de verhaallijn wordt, dan zijn er twee scenes met elkaar verwisseld.

Moud
3 juli 2021 12:27
Antwoord op  Aar

Of Richard wordt een hak gezet.

Kijker
1 juli 2021 10:08
Antwoord op  GTST

Omdat ze erop bleef hameren al haar personeel voor een jaar aan te houden, zijn Richard en Ludo tot elkaar veroordeeld.
Het feit dat er zaken onverwacht waren, maar juist dat het een goede cliff is. Want vaak gebeuren de zaken in het leven ineens, zonder dat je erop voorbereid bent.

GTST
1 juli 2021 10:11
Antwoord op  Kijker

Waarom wilde ze in eerste instantie dan eerder met Leon afspreken voordat Richard dat kon doen? Ze ging er toch min of meer mee akkoord dat Richard dat boekje zou kopen? Wilde ze juist op deze manier voorkomen dat richard dat boekje zou krijgen zodat er weer een nieuwe strijd zou ontstaan tussen richard en Ludo?

Meerdijkertje
1 juli 2021 10:36
Antwoord op  GTST

Ik denk dat ze inderdaad geen strijd meer wil en dat ze ze wil ‘verbroederen’ of iets door ze te laten samenwerken.

Aar
2 juli 2021 15:04
Antwoord op  Kijker

Opvallend en bijzonder, want Richard’s contract is ondertekend nadat Ludo het veilinghuis overnam. Dus Billy heeft vanaf dat moment niks meer te zeggen over personeel of over Palmnoot.

Jantje
1 juli 2021 17:42
Antwoord op  GTST

Je kon duidelijk zien hoeveel ze van hem houd. Daarom wilde ze Richard denk ik toch niet alles afpakken en hoopt ze misschien wel op een verbroedering.

Farah
1 juli 2021 09:51

Billy heeft het boekje en vlucht. Maar ik denk ook dat de lijk van Leon ergens in het veilinghuis verborgen ligt. En de daders van de buurtsuper wilde denk ik Marouane hebben ipv Illias. Vind het wel een mooie cliff. Alleen jammer dat ze niet hebben laten zien wat Billy met Leon heeft gedaan.

Meerdijkertje
1 juli 2021 10:38
Antwoord op  Farah

Daarom is het een cliffhanger, zodat we ons als kijker afvragen wat er gebeurd is en gaat gebeuren. Ik denk dat Ilyas het wel overleeft. Of het lijk wordt gevonden in het veilinghuis, zodat iedereen verdacht is, Ludo omdat hij hem ontslagen heeft en Richard omdat hij vaak contact met hem gehad heeft en op zijn voicemail staat. Als ze daar geen lijn in zien, dan blijft het een mysterie evenals het boekje. Het kan altijd weer opduiken en is een mogelijkheid om Billy terug te laten komen.

Flappie
1 juli 2021 10:37

Ik denk niet dat Ylias het gaat overleven, zijn rol voegt maar weinig toe en is saai tot op het bot. Ik hoop trouwens wel dat Billy terugkomt, vind Lone zo’n fijne actrice om naar te kijken.

Pinkeltje
2 juli 2021 01:39
Antwoord op  Flappie

Eens

Meerdijkertje
1 juli 2021 10:39

Fijne zomer iedereen! en bedankt redactie GTSTCourant! Tot volgend seizoen!

markpostma
1 juli 2021 15:15

kun ej ook weer een spel spelen wat je een paar jaar terug kon doen zou dat wel weer leuk vinden gr markpostma

Yoeps
1 juli 2021 16:05

Ik vind het een erg goeie cliffhanger!! Met veel vragen???!!! Spannend

Tiffy
1 juli 2021 16:18

Niemand kan een messteek in het hart overleven toch ,, dus denk wel dat Ilias het niet overleeft

Patrick
1 juli 2021 16:57
Antwoord op  Tiffy

Als je goed kijk is het in zijn buik toch

Tamara
1 juli 2021 17:32
Antwoord op  Tiffy

In gtst kan alles kijk maar naar ludo

North
3 juli 2021 10:58
Antwoord op  Tiffy

Knap dat je hart in je buik zit. Hij is toch echt in zijn buik gestoken. Niet in zijn hart.

Diego
5 juli 2021 16:59
Antwoord op  Tiffy

Hij is in de buik geraakt

Lenie
9 juli 2021 17:35
Antwoord op  Tiffy

Hoop echt dat het goed komt , leuk stelletje die 2

Wim Hogenkamp
1 juli 2021 16:29

Ik denk dat Leon dood is. En Ilyas ook. Ik hoop dat Billy nog uit het vliegtuig stapt en Richard doodschiet. Want hij heeft de raaf vermoord, de schavuit!

the new badguy
1 juli 2021 17:18

Heb de acteur die Ilyas speelt altijd een matige acteur gevonden, hij speelt de rol niet erg goed. Marwan wordt stukken beter gespeeld vind ik! Dus ik zou het snappen als GTST zijn rol er uit schrijft. Wel interessant dat er weer eens slachtoffers vallen, in plaats van dat uitgeschreven acteurs vertrekken naar het buitenland ofzoiets, haha. Al weten we uiteraard nog niet zeker wat het lot van Ilyas is…

Lenie
9 juli 2021 17:37
Antwoord op  the new badguy

Ow ja smaken verschillen , ik vind m heel goed in zijn rol.

Moud
12 juli 2021 17:43
Antwoord op  Lenie

Ik vind ook Ilyas een leuke gozer, stuk volwassener & serieuzer als Marwan.
2 totaal verschillende karakters en dus ook niet vergelijkbaar.
Ik hoop dat Ilyas het overleefd, anders krijg Marwan het zwaar te verduren, als uitkomt, dat eigenlijk hij het doelwit was. Met dergelijk schuldgevoel lijkt mij lastig mee om te gaan.

Farah
1 juli 2021 18:08

Ik denk eerlijk gezegd dat Leon nog leeft.. ik weet zeker dat hij straks ergens opduikt net zoals Ludo. Billy denkt dat hij is overleden..

Dfff
1 juli 2021 20:23

Ik denk dat Ilyaa dood gaat. Voegt niet veel toe en levert weer genoeg mooie verhalen op. Kan Bing ook terugkomen voor Jojo, die acteur hoefde er helemaal niet uit. Echt een meesterzet dat Richard en Ludo aankomend seizoen samen het veilinghuis moeten runnen.

Aar
2 juli 2021 15:09
Antwoord op  Dfff

Zou een mooie verhaallijn zijn. Maar wel opmerkelijk dat het contract tussen Billy en Richard getekend is -nadat- het Veilinghuis op Ludo’s naam komt te staan. Billy heeft er dus niks meer over te zeggen. Contract is dus waardeloos.

Of zie ik iets simpels over het hoofd?

Jeroen
2 juli 2021 19:13
Antwoord op  Aar

Je hebt gelijk. Echter kan het zo zijn dat er een datum eerder op staat. Om praktische zaken kan dat handig zijn. Loon e.d. maar ze zijn nu samen verantwoordelijk voor het geheel

Meerdijkfan
1 juli 2021 22:30

Hele mooie clifhanger!! Mooie plot twist met het veilinghuis, ben benieuwd hoe het afloopt! Ook leuk dat Illas onverwachts werd neer gestoken, de vraag is leeft hij nog? Ik denk van niet. Dan krijgen Marwan en Jojo er een verhaallijn over. Marwan die zich schuldig voelt en Jojo die zijn grote liefde moet missen. De vader van Illas en Marwan komt dan ook weer tijdelijk terug voor de begrafenis. Marwan durft Dan niks te zeggen tegen zijn vader. Er mag ook wel weer een keer iemand dood gaan, vind het niks aan dat personages naar het buitenland vertrekken, al vind… Lees meer »

Jeroen
2 juli 2021 06:47

Na de zomer zijn we 4mnd verder.
Dan kijken we hoe het dan gaat.
Nina en Bing weer terug. Ilias die uit coma komt. Boks en de super die verbouwd zijn. Laura die samenwoont. Demi en Tom die samen een huisje zoeken.
Ludo die een manier gevonden heeft met Richard te werken.

Tiffy
2 juli 2021 14:18
Antwoord op  Jeroen

🤣🤣🤣4 mnd ???? Zo lang niet hoor.. nieuwe aflevering begind weer 20 augustus op tv,, videoland 1 week eerder

Moud
2 juli 2021 17:19
Antwoord op  Tiffy

30 augustus op tv (en dan week eerder op videoland)

Jeroen
2 juli 2021 19:15
Antwoord op  Tiffy

Er is al veel vaker een tijdsprong geweest. Dus waarom nu niet.

Moud
2 juli 2021 21:38
Antwoord op  Jeroen

Maar niet na een cliffhanger. Ze zullen toch op een of andere manier, verder moeten gaan waar het is opgehouden.

Kijk maar eens naar de betekenis van het woord cliffhanger.

Truuus
3 juli 2021 09:16
Antwoord op  Moud

Is al wel paar x gebeurt oa na t huwelijk van Sjoerd en aysen begon t met de tekst in beeld…1 maand later. Heb de cliffhanger nog niet gezien

Marina
2 juli 2021 08:33

Leon wou wraak nemen op Ludo omdat hij hem ontslagen heeft. Hij wou Richard ervoor gebruiken om hem terug te pakken. Maar wat hun niet wist is dat Billy hun ging schaduwen.

sandra
3 juli 2021 15:42

zou Ludo niet wezen als hij niet op wraak zinde