RICHARD RUIMT UCCELLO UIT DE WEG

by GTSTCourant

Uccello, de raaf die Ludo Sanders vergezelde op het booreiland, is op brute wijze door Richard van Nooten uit de weg geruimd.

In zijn strijd tegen Sanders gaat Richard steeds een stapje verder om de zakenman persoonlijk te raken. Hij ontdekt dat Ludo en Uccello onafscheidelijk van elkaar zijn en ziet in deze speciale vriendschap een kans om Ludo een hak te zetten.

Met zijn partner in crime Billy de Palma bedenkt Richard een plan om de raaf om te leggen: het arme beest wordt vergiftigd. Met succes, want niet veel later ziet Ludo zijn gevleugelde vriend levenloos op de grond liggen…


Lees ook:

15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
23 februari 2021 09:25

Bah Bah, meer woorden kan en wil ik er niet aan besteden.

Kimberley
23 februari 2021 12:13

Zo erg dit, arme Uccello 😭😭😭

Zebje
23 februari 2021 13:53

Arm beestje. Ik hoop dat ie in t echt nog wel leeft , de mooie lieve raaf die de rol van Uccello op zich nam. Is daar iets van bekend hoe ze deze raaf konden casten? En of ie in t echt ook eigendom is van iemand?

Suus
23 februari 2021 15:01

De schrijvers hebben het karakter Ludo een reset gegeven naar wat hij eerst was: een nietsontziende, harde zakenman. Mooi dat ze Erik nu zo’n grote verhaallijn gegeven hebben, misschien om het 25 jarig bestaan van het karakter Ludo te vieren?
Ik mag hopen dat hij genadeloos afrekent met Billy en Richard, net als met degenen die hen voor gegaan zijn. Bowien, Martine, Huib, Nick, Dian… om er maar een paar te noemen.

Moud
24 februari 2021 19:59
Antwoord op  Suus

Vergeet Janine niet, krijgt volgens mij ook een mooie en spannende verhaallijn, wraak op Richard.

Ludo heeft inderdaad dit jaar zijn 25 jarig jubileum in GTST, maar Janine ook, zij heeft komend jaar/seizoen haar 30 jarig jubileum bij GTST.

Beiden verdienen dus een mooie en spannende verhaallijn.

sandra
23 februari 2021 17:46

ik hoop dat Ludo Richard nu helemaal kapot schiet.

Joann
23 februari 2021 20:00

Echt verschrikkelijk gewoon… ik weet niet wie dit bedacht heeft en zal vast een hoop shit over zich heen krijgen want dit is gewoon ziek! Bah bah geen woorden voor!

Hafkamp
23 februari 2021 20:22
Antwoord op  Joann

Calm your tits! Het is maar een soap.

Yvonne
23 februari 2021 21:19

Sorry geen woorden voor op een dier afreageren erg laag ik vond Richard leuk , PS zijn rol dan maar nu wel erg gezakt naar 0 geen empathie

rene
24 februari 2021 18:03
Antwoord op  Yvonne

dus de schrijvers zijn er in geslaagd om de ultieme slechterik te maken hahaha en Hafkamp je hebt gelijk het is maar een soap en die mensen bestaan niet echt en Uccello is een tamme ingehuurde raaf, niets mis mee .
Maar Janine gaat helemaal los nu en daar heb minstens 15 jaar op gewacht, run run Billy en Richard.

Anna
24 februari 2021 14:19

Wie bedenkt deze zieke verhaallijn,ook niet echt een goed voobeeld voor onze jeugd.

Vlinder
24 februari 2021 19:33

Dit gebeurd ook helaas in het echte leven, je hebt van die zieke mensen die de arme diertjes pijn willen doen/doden.

Tassie
25 februari 2021 20:42
Antwoord op  Vlinder

Ik ben het met je eens vlinder..dit is idd maar een soap maar in het echte leven worden er ook dieren vergiftigd of mishandeld helaas 😢

Astrid
25 februari 2021 22:58

Arme Ucello😢WRAAK…🩸🩸🩸

Geiz
27 februari 2021 23:29

Janine is op haar best in haar wraak/ ontmaskermodus!