Romy/Evelien draait VOLLEDIG door

De komende tijd belooft het weer erg spannend te worden in Meerdijk. Romy draait namelijk volledig door!

Sjors en Nina hebben vastgesteld dat Romy een meervoudige persoonlijkheidsstoornis heeft. Romy heeft twee persoonlijkheden: Evelien en Romy. Evelien is het kwade gedeelte van de persoonlijkheid die er alles aan moet doen om Romy te beschermen. Evelien gaat over lijken!

Ze heeft Rover knock-out geslagen en in de schuur van Huize Bouwhuis vastgebonden. Daarna heeft ze Amir vergiftigd met rattengif met als doel hem om het leven te brengen. Sjors gooit echter roet in Romy’s plannen en treft de zieke Amir thuis aan. Ze staat erop dat hij met haar meegaat naar het ziekenhuis. Net op het moment dat Sjors actie wil ondernemen, wordt ze knock-out geslagen door Romy (of beter gezegd: door Evelien).

Hoe loopt dit af? Weet iemand in Meerdijk Romy/Evelien op tijd te stoppen voordat ze fatale slachtoffers maakt?



33 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
6 mei 2019 13:45

Heerlijk

Lien
6 mei 2019 13:48

Wordt wel lekker spannend!!

Sabrina
6 mei 2019 14:44

ik vind het beetje eentonig worden, ben gestopt met kijken.. het is altijd drame en gezeik of gebeurt iets, maar laatste tijd is het alleen maar drama beetje zat om naar te kijken…

Diana
6 mei 2019 16:49
Antwoord op  Sabrina

Maar je blijft schijnbaar nieuwsgierig. ???

kim
6 mei 2019 17:04
Antwoord op  Diana

hahahaha mood @diana

Suus
6 mei 2019 16:04

Elin Dublois (Nieuwe Tijden)/Eveline Dublois (GTST). Ik hoop dat er een link tussen de twee personages is. Het is gewoon te toevallig.

Bianca
6 mei 2019 19:14
Antwoord op  Suus

Eline Dubois is koop ziek. Ik zie haar niet iemand vermoorden. En Eline heeft geen persoonlijkheidsstoornis.

Suus
6 mei 2019 21:59
Antwoord op  Bianca

Ik bedoelde dat ze familie zijn van elkaar. En dat hun gedrag terug te leiden naar hun jeugd.

Maadjuh1900
7 mei 2019 00:52
Antwoord op  Suus

En wat dacht je van Loki
Dat is de broer van Elin

Suus
7 mei 2019 11:47
Antwoord op  Maadjuh1900

Rover heeft ongeveer hetzelfde karakter als Loki. Type rebelse puber. Stel dat er een link is tussen Romy/Eveline en Elin en Loki. Dan weet ik niet of zowel Elin als Loki in GTST verschijnt.

Gladys
6 mei 2019 20:20

Aysen komt optijd binnen bouwhuis arresteert romy

GTST-je
6 mei 2019 21:31

Ik heb een theorie. Ik denk dat Romy dood is van binnen en Evelien doet alsof ze Romy is. Voor Evelien is Romy zwak en is zij sterker dan Romy. Door het ongeluk is Romy gestorven en heeft Evelien overgenomen.

Moi
8 mei 2019 23:49
Antwoord op  GTST-je

Nee Romy en Eveline zijn beiden actief in het lichaam van Romy.

Lexy
6 mei 2019 21:48

Ja er gebeurd eindelijk weer eens wat spannends,werd wat eentonig en hopelijk gaan ze het gewoon super spannend maken want al dat softe gedoe in die soap,die hein wat Janine betreft vond ik ook niet zo spannend genoeg.geef mij maar echt een goeie gestoorde zoals Romy/Evelien.dan gebeurd er mischien echt iets onvoorspellends.maar de makers van GTST kennende blijft het een softe soap.en ik kijk al vanaf het begin af aan tot nu.

Suus
7 mei 2019 11:56

Even een theorie: Romy en Eveline zijn een tweeling. Door een ongeluk/moord is Eveline overleden. Romy kon het niet verwerken en heeft haar tweelingzus in leven gehouden door haar te worden. Loretta Schrijver gaat haar moeder spelen die rond de cliffhanger in GTST verschijnt. Romy is helemaal doorgedraaid en brengt meerdere mensen in gevaar. Loretta vertelt over wat er gebeurd is met Eveline. Dat ze later nog 2 kinderen gekregen heeft met een nieuwe man. En een daarvan naar haar overleden dochter heeft vernoemd: Elin. Na de cliffhanger verdwijnen Loretta en Romy uit Meerdijk. Elin en/of Loki die meegekomen zijn,… Lees meer »

Angelina
7 mei 2019 18:16
Antwoord op  Suus

Hoe weetje dat

Gerda
7 mei 2019 19:09
Antwoord op  Suus

Ja hoe weet je dat

GTST-je
7 mei 2019 20:19
Antwoord op  Suus

Suus schrijft toch dat het een theorie is. Dan speculeer je, het is geen feit.

Moi
8 mei 2019 23:46
Antwoord op  Suus

Goeie theorie maar dit klinkt meer als een spoiler. Zo gedetailleerd als je dit omschrijft met namen etc. Ben erg benieuwd. Ik vind de rol van Romy/Eveline erg interessant en zou indd fijner zijn als de rol wat langer uitgespeeld zou worden.

Maast Loes vergeten jullie die andere psychopaat: Femke.

Moi
8 mei 2019 23:51
Antwoord op  Suus

Oh, ik begrijp je theorie nu beter na het lezen van meerdere antwoorden. Ik heb Nieuwe Tijden niet gevolgd dus had geen idee wie Elin en Loki zijn.

Kim
10 mei 2019 10:05
Antwoord op  Suus

Doet mij een beetje denken aan de verhaallijn in Flikken Maastricht. Ik hoop dat de schrijvers wel iets origineler zijn dan dat. Al denk ik wel dat je gelijk hebt

Nicolette Wiglev
7 mei 2019 14:10

Ieder seizoen wel weer een andere gek eerst Loes dan Romy wie volgt ?

Kevin
7 mei 2019 17:09

Ik vind het vrij jammer dat de gekke/psychopaten altijd maar gastrollen zijn. Het wordt hoog tijd dat we een Loes of Romy als vast personage hebben zoals Isabella vroeger was. Ze hadden Loes nooit uit de serie moeten schrijven, dat karakter was zo tof en heel goed gespeeld!

Angelina
7 mei 2019 18:14

Het is zo spannend ret Amir het en rover en hoe loopt het af ?

piet
7 mei 2019 18:51

Aysen en Zoe gaan uit gtst 🙁

Gerit