Billy de Palma en Shanti inderdaad moeder en dochter

Überbitch Billy de Palma is vanaf 1 april weer terug in Meerdijk. Naast Ludo en Aysen is nóg een Meerdijker in shock met de komst van Billy…

Als Shanti in hotel De Rozenboom Billy ziet zitten, krijgt ze de schrik van haar leven. Het is duidelijk dat Shanti Billy ergens van kent. GTST-fans weten het zeker: Billy de Palma is Shanti’s moeder!

De fanatieke GTST-fans hebben gelijk. Maandag 8 april treffen Billy en Shanti elkaar in CS. Het is meer dan duidelijk dat de twee moeder en dochter zijn als Shanti met de tekst ‘Dag mama!’ Billy begroet.



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
...
26 maart 2019 11:47

Ben benieuwd

Marleen
26 maart 2019 12:06

Shanti en Billy lijken best wel op elkaar. Dus het zou zomaar kunnen.

Yoshi
26 maart 2019 14:31

wanneer gaat Shanti eruit?
Ze kan niet acteren en overbodig personage

JIts
28 maart 2019 13:59
Antwoord op  Yoshi

Mee eens!

Fokko
29 maart 2019 11:35
Antwoord op  Yoshi

Ze is niet de enige die niet acteren kan..Dan blijven er weinig over.

tim
29 maart 2019 14:45
Antwoord op  Yoshi

Shanti is wat mij betreft juist de verrassing van dit seizoen. Lana en JoJo mogen er wat mij betreft uit.

riezz
29 maart 2019 15:31
Antwoord op  tim

juist, Lana heel graag want die zegt haar tekst op alsof ze een boekje voorleest, weg er mee.

Vlinder
26 maart 2019 15:05

Dat zou best eens kunnen.

Merc
27 maart 2019 00:00

Is billy nu voor vast in de serie? Aangezien ze in de leader staat? De leader wordt sinds die vernieuwd is goed bijgewerkt trouwens!

Moud
29 maart 2019 12:35
Antwoord op  Merc

@Merc, de leader is zo gemaakt/opgesteld, (in vakjes) dat er heel makkelijk wijzigingen/aanpassingen kunnen worden doorgevoerd, zonder dat de gehele leader telkens aangepast moet worden.

Edd
27 maart 2019 11:15

Als je kijkt naar Shanti’s verleden, laaggeletterde ouders die niks geven om educatie en carrière… dan kan ik bijna niet geloven dat Billy haar moeder is. Maar ik ben benieuwd!

Dyon
29 maart 2019 20:50
Antwoord op  Edd

Ze gaf juist wel om carrière zei shanti

Edd
29 maart 2019 23:06
Antwoord op  Dyon

@Dyon oh dat heb ik dan even gemist, thanks! Is het dan zo dat ze teveel gaf om carrière en geen bal om haar eigen dochter die niet kon lezen? Heb een paar weken gemist xD

Misha
29 maart 2019 02:02

Ja, Billy is haar moeder.

Mary
29 maart 2019 09:53

En de vader ????

Celine
29 maart 2019 16:24

Yoshi, kun jij wel acteren dan?