Sjoerd rekent genadeloos af met Aysen tijdens eigen bruiloft

Wat de mooiste dag van haar leven had moeten worden, eindigt voor Aysen Baydar in een groot drama.

De grote bruiloft van Aysen en Sjoerd op woensdag 4 juli lijkt vlekkeloos te verlopen, maar Sjoerds speech tijdens de ceremonie gooit roet in het eten. In het bijzijn van iedereen vertelt hij dat Aysen nooit op een natuurlijke manier zwanger kan worden. Hij vervolgt zijn speech met een vernederend betoog. “Jij, de moeder van mijn kind, ik moet er niet aan denken! Het is maar goed dat je het toen hebt laten weghalen. Je hebt er nooit een seconde over nagedacht hè? En hoe het voor mijn vader moet zijn geweest of voor mij. Jij bent niet alleen leugenachtig en onbetrouwbaar, maar ook nog eens dom. Dat jij serieus dacht dat ik met jou zou willen trouwen. Je bent walgelijk. Ik kots van je en iedereen hier mag het weten. Ik ben blij dat ik na vandaag eindelijk van je af ben.”

Sjoerd verlaat de trouwzaal en laat Aysen geshockeerd achter.



42 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Roelie
27 juni 2018 08:30

Gaan ze niet trouwen jammer ja

Ilse
27 juni 2018 08:55

Neeeee

nicky
27 juni 2018 09:01

tim heeft dat al door

Kenny Lilipaly
27 juni 2018 16:38
Antwoord op  nicky

Ik denk zelf dat Sjoerd het tegen hem verteld heeft zonder dat wij daar iets van weten

Dre
27 juni 2018 09:13

Zo aysen moet nu opnieuw haar gun regelen en Sjoerd genadeloos afschieten. Net zolang martelen en dan als die God om vergeving heeft gevraagt afknallen haha

Corina
27 juni 2018 09:36

Nou ja zeg, dure manier om t uit te maken!

Dre
27 juni 2018 09:37

Daarom mag die door aysen gestraft worden.

Frits
27 juni 2018 09:43

De rol van Aysen is hiermee uitgespeeld.. Loes vermoord haar..

Dre
27 juni 2018 09:54
Antwoord op  Frits

Waarom aysen is een crazy bitch die door deze actie sjoerd wel eens op 1000x hardere manier terug kan gaan pakken. En daarbij Loes zal er wel uitgaan. Dilan is net hoofdredactrice bij het gtst magazine dat wordt je niet als je de serie verlaat

kim
27 juni 2018 10:20

hahaha doei aysen en btw nina blijft gewoon opgehelderd

Kwnny
28 juni 2018 10:19
Antwoord op  kim

We weten niet wie dood gaat het kan nina zijn bing of zoe we weten echt pas wie er dood gaat volgende week vrijdag of als het nieuwe seizoen begint

anouk
27 juni 2018 10:21

wat gemeen ???

Kim
27 juni 2018 12:07

Hoe ziek in je hoofd moet je zijn om je vriendin ten huwelijk te vragen zodat je haar op de bruiloft kan afwijzen?! Lekker je vriendin maanden lang voorliegen en al die tijd dit al geplanned hebben in je hoofd. Als er iemand iemand zou moeten dumpen zou het Aysen zijn die Sjoerd dumpt. Ik vind je vriendin 1,5 jaar voorliegen over dat je een kind verwekt hebt bij je ex toch wel wat erger dan dat je vriendin weet dat je vader onschuldig vast zit. We zullen zien hoe dit af loopt maar ben bang dat Aysen dood gaat.… Lees meer »

Team ludo
27 juni 2018 13:29
Antwoord op  Kim

Laat ludo sanders en leon zich maar ontfermen over loes op ludo zijn manier word leuk

Claudia
27 juni 2018 12:15

Sjoerd word er nu wel uitgeschreven toch? Of verwachten ze dat kijkers ooit nog sympathie voor m krijgen.

Kenny Lilipaly
27 juni 2018 16:37
Antwoord op  Claudia

Ik heb nu juist meer sympathie voor hem ik ben blij dat hij dit gedaan heeft het werd tijd

Jessica
28 juni 2018 00:39
Antwoord op  Claudia

Sjoerd vertrekt naar Kenia samen met Tim.

dyana
27 juni 2018 12:49

Hilarisch dit toch.. typische soap-overdrevenheid.

Jolanda
4 juli 2018 19:00
Antwoord op  dyana

Hilarisch? Belachelijk haha het is inderdaad maar een soap hoor ?

Diana
27 juni 2018 12:53

Boh heftig, had wel al verwacht dat hij begon te twijfelen en haar liet staan voor het altaar maar dit had ik niet verwacht.

Konijn
27 juni 2018 15:05

Wat een reacties ? Het is een soap hoor mensjes

Dre
27 juni 2018 15:30
Antwoord op  Konijn

I know maar daarom hoop ik nog wel dat Aysen Sjoerd keihard vermoord

team Aysen
27 juni 2018 16:49

Triest als je een paar keer zoveel moeite doet om zogenaamd je partner terug te krijgen, alleen om dit te kunnen doen. Dat kan ook alleen maar Sjoerd. Ik had sympathie voor zijn personage en voor Aysen minder, maar dat is nu omgedraaid. Aysen moet blij zijn dat ze van hem af is. Spijt krijgt hij zoals altijd vroeg of laat toch weer.