GTSTCourant - Tiffy Koster

Tiffy bevalt van een jongetje

Volgende week dinsdag is het eindelijk zover: de bevalling van Tiffy begint! Tiffy wil graag thuis bevallen en Lucas is daarbij aanwezig. Het duurt een tijdje voordat de kleine spruit zich laat zien, maar na een aantal uur komt het kerngezonde jongetje ter wereld. Lucas en Tiffy kunnen hun geluk niet op!

Er ging heel wat aan Tiffy’s bevalling vooraf. Lucas en zijn toenmalige vriendje Flo Wagenaar wilden een kindje en vroegen Tiffy als draagmoeder. Ze stemde hiermee in en liet zich insemineren met Lucas’ zaad. Al snel bleek Tiffy zwanger te zijn. Ze loog hierover tegen Lucas en Flo, omdat ze bang was dat de twee haar kindje bij de geboorte wilden afpakken. Tiffy besloot daarom Meerdijk te verlaten, maar keerde na enkele maanden weer terug en biechtte alles op.


15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
16 oktober 2019 13:47

BREAKING:

Cas Jansen keert mogelijk terug naar GTST. Hij speelde Julian Verduyn, de pleegzoon van Laura (en Robert).
Op Mediacourant is door een gebruiker een foto geplaatst van een kleedkamer waarop de namen van Everon, Rein en Cas te zien zijn!

Laten we het hopen!

Marleen
16 oktober 2019 14:34
Antwoord op  Dennis

Hij was de zoon van Sylvia toch die samen was met Jef? Had ook nog een zusje Kim gespeeld door Angela schijf

Celine
16 oktober 2019 18:21
Antwoord op  Marleen

Niet de zoon, pleegzoon. Julian en Kim Verduijn. Kim kwam uit een soort opvang.

Gerit
16 oktober 2019 15:18
Antwoord op  Dennis

Foto komt uit een Instagram story van Melissa drost

Moud
17 oktober 2019 09:24
Antwoord op  Gerit

Klopt Gerit. Overigens ik zag hem ook op twitter staan.

Celine
16 oktober 2019 18:23
Antwoord op  Dennis

Breaking?? Overdrijven is ook een vak! Wel erg makkelijk om middels een foto aan te nemen dat hij terugkomt bij GTST! Eerst zien dan geloven!

Dennis
16 oktober 2019 21:22
Antwoord op  Celine

Ik ken geen andere Cas?

Vindt het opzicht wel logisch, een ervaren acteur. Oud gezicht uit de succesjaren nu de cijfers dramatisch zijn en een familielid voor Laura.

Moud
17 oktober 2019 09:26
Antwoord op  Dennis

Dat dit (nieuwe) personage Cas heet, wilt nog helemaal niet zeggen dat het om Cas Jansen gaat. Alsof er in Nederland maar 1 jongen of man de naam Cas draagt of heeft.

Gerit
16 oktober 2019 19:04

Net in RTL Boulevard Dat veranderingen in gtst pas begin 2020 zingbaar zijn

Gerit
16 oktober 2019 19:05

Zichbaar

GTST-je
16 oktober 2019 20:13

Misschien kunnen hem vernoemen naar Edwin. Lucas grote liefde, Tiffy’s halfbroer (Die ze helaas nooit heeft kunnen ontmoeten.), zou ook een mooie gebaar zijn naar Anton.

Moud
17 oktober 2019 10:02
Antwoord op  GTST-je

Op twitter las ik (blijkbaar iemand die vooruit kijkt) dat ze het jongetje de naam Wolf hebben gegeven.
Weet niet of dit waar is, want zelf kijk ik niet vooruit.

Anoniem02
17 oktober 2019 12:33

Heet hij nou echt Flof?

Aparte naam

Misha
18 oktober 2019 00:49
Antwoord op  Anoniem02

Nee. Hij heet Wolf.

Moud
20 oktober 2019 11:11
Antwoord op  Misha

@Misha, ook de naam Wolf is nogal apart te noemen.
Zou weleens willen weten hoe ze tot deze naam zijn gekomen.