GTSTCourant - Kimberly Sanders

Verlaat Kimberly Sanders Meerdijk?

Het lijkt erop dat Meerdijk binnenkort afscheid moet nemen van Kimberly Sanders. Door haar talent voor vloggen heeft ze een aanbod gekregen om bij een Amerikaans vlogkanaal aan de slag te gaan. Hoewel Kimberly eerst twijfelt, besluit ze op het aanbod in te gaan. Als opdracht moet ze een Engelstalige vlog maken en deze ter beoordeling naar de Amerikanen sturen. Na het zien van deze vlog zijn de Amerikanen razend enthousiast en bieden Kimberly een exclusief contract aan. De voorwaarde is wel dat ze ook verhuist naar Amerika en daarmee Meerdijk verlaat.

Kimberly heeft het intussen ook erg druk met haar ex Rover Dekker. De twee belanden zelfs met elkaar in bed. Na hun vrijpartij komt Rover tot de conclusie dat hij Kimberly nooit had moeten laten gaan. Hij wil haar terug!

Rover verklaart Kimberly opnieuw de liefde, maar zij vertelt hem dat hij te laat is. Ze heeft het contract met de Amerikanen namelijk al getekend! Is de volgende GTST-exit een feit?



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
L V
5 oktober 2019 19:41

Zou jammer zijn! Britt is een goede actrice. Het ontbreekt haar aan goede verhaallijnen. Samen met haar vader en zijn vriendin hadden ze goede verhaallijnen neer kunnen zetten. De familie Sanders in z’n geheel zorgden vaak voor leuke en spannende verhaallijnen

Gerit
5 oktober 2019 19:52

Valentijn krijgt nu eindelijk een verhaallijn met Ludo

Dennis
6 oktober 2019 12:14

Hopelijk gaat Rover mee! En JoJo en Valentijn!

Het hele vlogteam!!!

Celine
7 oktober 2019 08:56
Antwoord op  Dennis

Ga jij dan ook gezellig met ze mee?!

Jess
7 oktober 2019 10:33
Antwoord op  Celine

Waarom val jij iedereen aan op sociale media? Accepteer dat iedereen zijn/haar eigen mening heeft, of jij het daar nou mee eens bent of niet. Vreemd wicht.

Sigeourny
6 oktober 2019 14:52

Ik zou niet met de ex gaan die me daarvoor zwaar heeft gekwetst maar ben benieuwd naar haar antwoord

Dominique
6 oktober 2019 15:12

dit zou ik dan weer jammer vinden. van alle jonge gastjes die er rond lopen, is kimberly dan de enige die nog wel interessant vindt, en die ook wordt gespeeld door een goeie actrice.
ik hoop dat ze toch in meerdijk blijft, en jojo en valentijn in haar plaats naar amerika gaan. twee vliegen in 1 klap.

Ashley teveer
6 oktober 2019 15:47

Dat zou ik jammer vinden ze is zo leuk en lief ik hoop dat ze blijft

Wil
6 oktober 2019 19:45

Jammer heel jammer

Ivy
6 oktober 2019 21:15

Ik hoop dat Valentijn het van haar over wil nemen en een enkeltje Amerika boekt. En zooo geen leuk type.. En hij kan ook totaal niet acteren met zijn pokerface. Kimberly vind ik wel leuk!

Moud
7 oktober 2019 08:00

Erg jammer. Van de jonge acteurs is Kimberly (Britt) voor mij de leukste karakter, altijd aardig (soms te) en behulpzaam.

Waarom heeft Valentijn dit baantje niet aangeboden gekregen? Als ik alle reacties lees op diverse fansites, is Valentijn toch wel diegene die men het liefst ziet vertrekken.
Nu krijgt Valentijn binnenkort een verhaallijn met Ludo, ik hoop dat Ludo, Valentijn flink het vuur aan de schenen legt, zodat hij eindelijk gaat werken (voor z’n geld) of gaat studeren en ophoudt met z’n arrogante gedrag.

A.G.
7 oktober 2019 11:11
Antwoord op  Moud

Helemaal mee eens.

Edd
7 oktober 2019 17:50
Antwoord op  Moud

Absoluut mee eens! Het zal me trouwens niets verbazen als Britt deze keus zelf gemaakt heeft. Ze heeft het laatste jaar enkel onzin-verhaallijnen gehad. Ten tijde van Kimberly’s zelfmoordpoging vond ik haar echt sterk acteren!

A.G.
7 oktober 2019 11:15

Kimberly terug en graag Valetijn weg uit de serie, irritante ventje is hij en niet te vertrouwen.

lorenzo
7 oktober 2019 20:11

WAAROM GTST laat kimberley in de serie blijven Kom Op zeg…?

ggmm
9 oktober 2019 12:15

hopelijk neemt ze rover mee