Vooruitkijken: dinsdag 24 mei 2017

Let op! Dit bericht bevat informatie over een vooruitgekeken aflevering van GTST.

Lichaam Martine Hafkamp onvindbaar na val uit helikopter

De onverwachte wending van Martines vluchtpoging zet heel Meerdijk op scherp. Nina raakt in shock nadat zij live getuige is geweest van Martines sprong uit de helikopter. De politie acht de kans klein dat Hafkamp deze sprong in het koude water heeft overleefd. De zoektocht naar het lichaam van Martine wordt dan ook na enige tijd gestaakt.

Net als in 2005 is het ook nu onduidelijk of Martine nog in leven is. Inge Ipenburg heeft op dit moment geen opnames bij GTST. Ipenburg verblijft op dit moment op Sicilië om de laatste hand te leggen aan haar derde boek.



22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kathy
16 mei 2017 13:17

Lijkt me toch dat er snel meer duidelijkheid komt, lijkt me niet dat ze weer gewoon op zee verdwijnt dan verandert er namelijk niets met haar terugkeer en zit je dus naar een verhaallijn te kijken die je net zo goed niet had kunnen kijken als de afloop hetzelfde als het begin is.

Marlies
17 mei 2017 17:51
Antwoord op  Kathy

Hoi, wat wordt er weer geklaagd.
Er zijn mensen die graag naar de serie kijken.
Hoevaak moeten we niet naar het voetballen kijken.
Wie niet wilt kijken zet toch ook iets anders op.

Gerard
21 mei 2017 15:50
Antwoord op  Marlies

helemaal mee eens!

Vlinder
16 mei 2017 15:17

Martine heeft dit allemaal zo gepland, ze leeft gewoon nog en zal wel met de zomercliffhanger opduiken en een aanslag plegen tegen de familie Sanders.

Alicia
17 mei 2017 16:07
Antwoord op  Vlinder

Dat denk ik ook

riezz
16 mei 2017 19:14

ABSURD !!! als ze er nu alweer uit gaat en we het wederom een seizoen moeten gaan doen met puberliefdes of de nietzeggende irritante verhaalijn van bv Lucas. (was toch failliet etc, ziet iemand hem werken nu om aan geld te komen ?? , nee hij leeft er maar op los en barst blijkbaar ineens weer van de poen als je zijn levensstijl bekijkt etc etc.) Ik vond het juist wel leuk Haffie terug in GTST , eindelijk zit het Ludo eens goed tegen en dat is wel nodig ook want jee wat zijn de Sandertjes braaf de laatste jaren.… Lees meer »

jordi
17 mei 2017 04:30
Antwoord op  riezz

had het niet beter kunnen zeggen!

jordi
17 mei 2017 04:29

Ze mag Meerdijk niet verlaten. Echt geen zin in de verhaal lijn van Rikki of Sjoerd of Lucas. Skip die irritante scenes liever:P

AGVH
17 mei 2017 05:56

In het algemeen mag GTST wel een keer van de tv. Het is veel te lang op tv. Vanaf de jaren negentig is het al op tv en dat is veel te lang. Het wordt te eentonig. Nee het mag er om mij wel af van de tv.

Lisa
17 mei 2017 07:47
Antwoord op  AGVH

Kijk je toch niet

Jaqeline
17 mei 2017 09:34
Antwoord op  AGVH

Zet je de tv toch op andere zender voor dat half uurtje.

Henk
17 mei 2017 17:45
Antwoord op  AGVH

Je hebt gelijk.lijkt peton Playstation wel

Henk
17 mei 2017 17:46
Antwoord op  Henk

Was verkeerd.maar bedoel de bolder.

Famke
17 mei 2017 20:57
Antwoord op  AGVH

Sommigen mensen vinden gtst wel leuk en als je echt last hebt van gtst dan moet je naar de film set gaan of je houd je mening voor je

De Spiegel...
19 mei 2017 13:55
Antwoord op  AGVH

En daarom zoek jij de spoilers van GTST op?

!!!
19 mei 2017 21:34
Antwoord op  AGVH

gast wat denk jij gtst is de beste serie ever en gaat zeker nog 50 jaar door het is gewoon top en jij bent een flop

Gerard
21 mei 2017 15:49
Antwoord op  AGVH

Niet meer kijken klaar?

Tini
23 mei 2017 11:50
Antwoord op  AGVH

Er zit een knop op je TV Dus zet je gewoon uit .

Christa de jongh
17 mei 2017 19:15

Als ze ontvindbaar is, dan is het een open einde

René
18 mei 2017 00:10

Tuurlijk is ze in leven en ze denkt echt dat ze gewonnen heeft. Totaal niet en een waardeloze comeback. Een laffe moordenaar die op de vlucht is. Ludo is sowieso niet klaar en rekent af met haar of laat haar sowieso in de gevangenis eindigen op het eind let maar op.

Vlinder
19 mei 2017 09:51

Ik las dat binnenkort een nieuwe personage komt.

Gerard
21 mei 2017 15:48

Martine laat Sjors voor de 2e keer in de steek ze zal nu wel inzien dat haar moeder een slechte vrouw is!