Vooruitkijken: dit gebeurt er in de zomercliff van GTST!

De langverwachte zomercliffhanger is vanaf vandaag eindelijk te zien bij Videoland. GTSTCourant heeft de aflevering vooruitgekeken. Kun jij niet langer wachten? Lees dan snel verder…

Loes en Aysen

De confrontatie tussen Loes en Aysen loopt hoog op, nadat Aysen van Lana verneemt dat Loes degene is die Jan Maes heeft vermoord. Ook Zoë is in alle staten als ze dit nieuws hoort en gaat achter Loes aan. Rik probeert Zoē tegen te houden, maar raakt bewusteloos als een Loes een brandblusser op zijn hoofd gooit.

Na een lange achtervolging in de haven raken Loes en Aysen met elkaar in gevecht. Het gevecht zet zich op grote hoogte, bovenop de containers van de haven, voort. Loes’ leven hangt letterlijk aan een zijden draadje als ze struikelt en aan de rand van de container bungelt. Aysen kan haar nog redden, maar doet dit niet. Loes valt.

Nina

Ludo, Janine en Bing maken zich grote zorgen over Nina die al dagen nergens te bekennen is. Loes heeft Nina in de kofferbak van een auto gedumpt die op het punt staat om gesloopt te worden. Nina komt bij bewustzijn en realiseert zich dat ze in grote problemen zit. Ludo arriveert bij de haven en krijgt de schrik van zijn leven als Aysen vertelt dat ze niets meer voor Loes heeft kunnen doen; Loes is immers de enige die weet waar Nina is!

Weet Nina op tijd uit de auto te komen voordat deze verpulverd wordt door de genadeloze sloopmachine?! Je ziet het vanaf 3 september!

 

 

 



37 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
NuTim
5 juli 2018 15:02

Slechte cliffhanger

Kenny Lilipaly
5 juli 2018 15:05

Jammer dat er niks staat over rik

Chamtal
6 juli 2018 19:13
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Gaat niemand dood zo te zien.
Cliffhanger kan je het bijna niet noemen, als Nina eruit gaat dan zijn er al zoveel vaste eruit gegaan dat niemand meer een klik heeft met GTST.

GTST verwacht de jonge acteurs met hongerloontjes wel binnen te houden, daar slaan ze de plank toch mee mis.

Met dit soort cliffhangers en zo makkelijk je personeel laten gaan vraagt om grote problemen.

Ik ben iig een stuk minder gemotiveerd om nog een seizoen te gaan kijken.

Remco
5 juli 2018 15:07

Loes mag terugkomen…leuk karakter..brengt tenminste wat pit in de serie. Hoop niet dat ze echt dood is

Kenny Lilipaly
5 juli 2018 15:15
Antwoord op  Remco

Ze is dood he

Kevin
5 juli 2018 15:21

Ik vond dit wel weer de beste cliffhanger sinds de parachute sprong, by far! Laat Loes ff lekker terug komen wat een fantastisch karakter en een fantastische actrice!!

Shakira
5 juli 2018 16:26

De cliffhanger was wat mij betreft best wel saai en vooral heel erg voorspelbaar. Ook toevallig dat iedereen die naar de haven kwam Loes meteen zag rennen. Zou mooi zijn als Loes toch nog blijkt te leven en Nina gewoon sterft, maar verwacht dat die pers gewoon last minute wordt gestopt.

Blok
5 juli 2018 16:50
Antwoord op  Shakira

Ik hoop het niet. Als Nina nu niet dood is gaan mensen echt afhaken. Waarschijnlijk kwam haar zwangerschap ertussen en wilde ze al langer stoppen. Is ze gebleven voor deze cliffhanger en een tijdelijk afscheid met haar collega’s en gaat ze nu andere dingen doen. Echt, dat zou veel beter zijn. Een dood nog erger dan van Frits en een timing om echt wel aan ander werk te komen waarin we een andere Carly kunnen zien. Maar gtst nooit meer. Denk aan hoe egoistisch ze om ging met Amir en zijn kind, Marieke en Mark die opeens weer verschijnen en… Lees meer »

Ludo fan
5 juli 2018 17:38
Antwoord op  Blok

Mee eens.
Plus als Nina overlijdt kan het ludo personage eindelijk weer eens wat meer pit krijgen. Wordt ie door intens verdriet wellicht weer de door werk geobsedeerd kwaadaardige zakenman

kim
5 juli 2018 16:50

nina leeft gewoon want het is een soap en zij is een van de de allergrootste personages in gtst dus die overleefd het wel

matige clif dit jaar

Misha
5 juli 2018 17:07

Laat Nina nu eindelijk eens dood gaan… Verwend personage dat als maar terug blijft komen. Het is een keer genoeg…

anonymous91
6 juli 2018 16:00
Antwoord op  Misha

het is maar een soap, en ja Nina is een van de hoofdrollen in de soap

oke ik vind haar ook een irritant verwend prinsesje maar ja ga jezelf nu niet druk maken alsjeblieft

Marly heeft helemaal niks aangegeven dat ze uit GTST wil of zo, waar Marjolein dat wel wilde, voor nieuwe uitdagingen dus daarom einde maxime in de soap

Claudia
5 juli 2018 17:52

Als Nina niet dood is, is t bullshit

Jordan
6 juli 2018 00:02
Antwoord op  Claudia

Klopt

anonymous91
6 juli 2018 14:42
Antwoord op  Claudia

oh ja en al die keren dat Ludo dan werd neergeschoten, neergestoken, auto opgeblazen

die had ook allang dood moeten zijn in de serie 😉

Dennis
5 juli 2018 18:08

lijkt me vrij onlogisch dat ze na Maxime Sanders niet nog een keer een Sanders laten overlijden met de cliff. Apparaat zal wel op storing gaan waardoor ze gered zal worden.

Syl
5 juli 2018 18:12

Hij mag dan wel de duurste zijn, maar dit is de saaiste cliffhanger ooit.

Johnny
5 juli 2018 22:32
Antwoord op  Syl

De originele aflevering was de duurste ooit.. ze hebben de aflevering opnieuw moeten filmen vanwege een soort gelijk incident een tijd terug.. waarschijnlijk nu de goexkoopste cliffhanger ooit.

Gerard
8 juli 2018 09:48
Antwoord op  Syl

Je mag niet zomaar filmen in de Haven van Rotterdam daarom was deze Cliff saai en duur

Jacob
5 juli 2018 19:13

Nina is mors dood en beter nog, er zal weinig van haar over zijn, kan helaas geen foto’s plaatsen, maar heb op google gekeken en die auto’s waren zo plat als een dubbeltje, dus einde Nina, vind het wel jammer, Ludo gaat dit niet aan kunnen, hij heeft al een zwak hart, dus kan zelfs een hartinfarct krijgen als hij het nieuws krijgt te horen. Neem aan dat wel vele terug keren voor haar begrafenis zoals Nick, Stefano, Marcus enz.

Diana
5 juli 2018 20:46

Zo te lezen een beetje herhaling van Bowien en Ludo. Ludo had ook haar kunnen redden of iig iets kunnen doen maar deed dit niet.

K. de Mooij
5 juli 2018 21:07

Nina gaat niet dood. Ze staat overingens in het gtst magasine. Op de cover daarvan staat net zoals vorig jaar de cast van het volgende seizoen. Loes ga zoals hoer vermeld inderdaad dood. Waarschijnlijk breekt Nina zelf de kofferbak open (lijkt me onwaarschijnlijk maar voor alsnog) of vind Aysen, Ludo, Janine, zoë of degene die bij de sloperij werkt Nina in de kofferbak (waarschijnlijk doordat de auto erg rommelt en gaat kijken of er iets mis is). Maar ik moet wel zeggen dat ik deze cliffhanger een beetje voorslepbaar vind.

K. de Mooij
5 juli 2018 21:09
Antwoord op  K. de Mooij

Hoer= hier ja ik kan gewoon niet typen??

Lotte
5 juli 2018 21:47
Antwoord op  K. de Mooij

Vorig jaar stond Maxime ook op de cover van het gtst magazine 😉

Moud
6 juli 2018 08:13
Antwoord op  K. de Mooij

Sjoerd staat ook op de cover van het magazine. Gisteren in aflevering (en uit een eerder artikel) werd duidelijk dat Sjoerd vertrekt uit GTST-Meerdijk.

Gerard
8 juli 2018 09:46
Antwoord op  Moud

Gelukkig hij gaat met die duffe Tim op reis en daarna in Rotterdam wonen virtueel dan he?

Gerard
8 juli 2018 09:44
Antwoord op  K. de Mooij

In September zijn we het al vergeten met Nina is de kofferbak van de auto ze komt er wel uit of Bing staat erbij!

Erik
5 juli 2018 22:35

Bijzonder teleurstellende saaie cliffhanger.

Jordan
5 juli 2018 23:58
Antwoord op  Erik

‘t Was gewoon een spelletje verstoppertje

Jess
6 juli 2018 00:38

Waarom is iedereen steeds zo negatief over gtst de laatste tijd? Heel erg vervelend. De cast en de mensen eromheen doen hartstikke hun best en het enige wat men kan doen is het afkraken. Ik zelf persoonlijk vind het juist een hele leuke verhaallijn!

Moud
6 juli 2018 08:10
Antwoord op  Jess

@Jess, helemaal met je eens. Ik stoor mij er ook aan, steeds weer die negatieve reacties. Nederland zeurt en klaagt , van jong tot oud. Bah.

Men moet vooral zo doorgaan, met zeuren, klagen en GTST telkens te blijven bekritiseren, straks trekken ze de stekker eruit en dan is Nederland (GTST Fans) te klein. Want ja dan is het ook niet goed en zeurt en klaagt men daar weer over.

Iedereen die betrokken is bij het maken van GTST, doet zijn of haar stikkende best.

Begrijp mij goed, mening geven mag, maar het zijn vaak klaagzangen die overheersen.

Gerard
8 juli 2018 09:36
Antwoord op  Moud

Gtst is saai en het is maar de verhaallijnen rekken om je als kijker vast te houden het WK voetbal ging voor de Cliff die ook saai was.Lana had dit al veel eerder kunnen vertellen aan Aysen waarom zolang wachten?Vind de Cliff van het Huwelijk tussen Aysen en Sjoerd veel spannender het kwam er zo uit.En Nina die overleefd het wel ziet ergens een gat in de auto waar ze uit kan glippen

anonymous91
8 juli 2018 15:28
Antwoord op  Gerard

welk gat in de auto, dat gat van dat achterlicht past ze nooit door

Gerard
8 juli 2018 09:40
Antwoord op  Jess

Hoe moet ik het zeggen het Bassie en Adriaan gehalte is erg hoog in gtst veel voorspelbare verhaallijnen en dingen die niet kloppen als je goed oplet.Meerdijk heeft geen haven het was in Rotterdam en Meerdijk is een Dorp geen Stad.Dat zie jij toch ook Jess!!