Vooruitkijken: vrijdag 7 juli 2017 – DE CLIFFHANGER

Het bos
Rik en Bing liggen bewusteloos in het bos. Eenmaal bijgekomen beseffen de twee dat het foute boel is. Onder dwang van Jos moet Rik voor zichzelf en Bing een graf gaan graven. Bij vlagen krijgt Bing zijn zicht weer terug. Is hij op tijd om Rik te redden?

Boks
Het is druk in Boks: Lucas en Felix repeteren hun dans, Maxime en Bill hebben een romantische avond in het atelier, Rikki, Sjoerd en de kinderen eten pannenkoeken in het restaurant, Job bevindt zich in de sportschool en de voorlichtingsavond over het azc, waarbij Rover, Kimberly, Amir, Sjors, Ludo, Janine, Laura, Linda, Sam en Anton aanwezig zijn, gaat van start.

Marco zet het wraakplan van Jos in werking. Hij gooit een brandende benzinefles richting Boks. Niet veel later volgt een tweede. Iedereen is ingesloten, ook Lucas & Felix en Bill & Maxime. Marco is nog niet klaar een gooit een derde fles met benzine naar binnen.

Boks staat in vlammen. Een deel van het plafond stort in waardoor Rikki en Aysen gewond raken. Sjoerd en Ludo rennen het brandende Boks binnen om hun geliefden te redden. Sjoerd vindt Rikki en Aysen bewusteloos op de grond. Één van de dames weet hij te redden, maar wie? Ook Job, Laura, Anton, Linda, Rover, Sam, Kimberly, Amir, Sjors, Janine, Ludo, Maxime, Bill, Felix en Lucas bevinden zich nog in Boks.

Begrafenis

Niet iedereen zal de brand in Boks overleven. Vanuit Frankrijk krijgt Jef Alberts een telefoontje van iemand uit Meerdijk. Geschokt vraagt Jef: “Wanneer is de begrafenis?”

Wie overleeft de brand in Boks niet? Vanaf maandag 4 september is GTST weer te zien op RTL4.



159 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
JOOPBOSMAN
30 juni 2017 07:21

en wat gebeurd er met nina ?

tineke
30 juni 2017 09:01
Antwoord op  JOOPBOSMAN

ik denk maxim die wilde er toch al uit

Angela
30 juni 2017 10:03
Antwoord op  tineke

Oh heb nergens gelezen dat ze er uit gaat of wil.

Kimberley
30 juni 2017 11:32
Antwoord op  tineke

Zou heel goed kunnen. Maxime heeft in de laatste week best een grote rol gehad en eindelijk haar geluk gevonden en het omarmd.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Maxime een heel mooi personage en zal haar echt missen, maar ik sta er niet van te kijken als zij het is.

soapie
30 juni 2017 07:49

Ik denk dat iemanu die het niet overleefd zeker feliciteren of amirna is want die hebben nog niet echt een hoofdrol. Maar het zou wel super spannenu worden

soapie
30 juni 2017 07:49
Antwoord op  soapie

Felix of amir

Chantal
30 juni 2017 08:39
Antwoord op  soapie

Die kennen Jeff toch helemaal niet

gtstfan
1 juli 2017 20:58
Antwoord op  Chantal

jef zal vast terug komen voor iemand die goed kent job kent die ook niet goed om voor terug te komen is dan wel zoon rik maar toch denk eerder rikki maxime of laura

robert
30 juni 2017 09:49
Antwoord op  soapie

Amir kan niet want die heb je al uit het brandende pand zien komen.

Jolanda
30 juni 2017 07:53

Ze gaan toch geen nieuwe castfotos presenteren net voor de zomerstop als een vast iemand komt te overlijden miss gaat bil wel dood die zou toch tijdelijk blijven of Amir Jeff is natuurlijk al heel lang bevriend met Maxim die zou vast komen voor de begravenis van haar verloofde

Angela
30 juni 2017 10:01
Antwoord op  Jolanda

Ik denk idd ook bill dan is Maxime ontroostbaar. Of Bram of teddy dat scheelt weer kinderen op de set ;). Kan ook niemand vinden die er uit gaat

Rtd
30 juni 2017 08:06

Iemand van de vaste kliek.. ik denk dat maxime het niet overleefd. Daar had Jef immers een goede band mee.. bill, felix etc kent Jeff niet.

nicky
30 juni 2017 08:20

wow das echt heftig spannend

Sarah
30 juni 2017 08:34

Ik heb het gevoel dat er iemand dood gaat die we helemaal niet verwachten ook als jef word gebeld in frankrijk . Dan zou ik als eerst denken aan noud bing rik of laura .

JOOPBOSMAN
30 juni 2017 08:37
Antwoord op  Sarah

OF NINA WANT ER STAAT NINA EEN AKKELIGE VERASSING TEWACHTEN MAAR WAT STRAKS GAAT NINA DOOD

Dais
30 juni 2017 08:41
Antwoord op  Sarah

Ja idd of Maxime.. Jef is dol op haar

Jolanda
30 juni 2017 10:24
Antwoord op  Sarah

Denk rikkie die wil namelijk de serie uit en misschien ludo en Janine ook alle bij die zouden samen de serie verlaten ooit daar zijn ook media berichten over geweest Wel spannend dit jaar omdat iedereen betrokken is bijna

daisy88
30 juni 2017 10:39
Antwoord op  Sarah

Ik denk Rikki.

Damian
30 juni 2017 10:48
Antwoord op  Sarah

Het zal zoizo iemand zijn die jef goed kent.

Kenny
30 juni 2017 10:52
Antwoord op  Sarah

Noud sowieso niet want die was niet in box ik denk eerder dat Maxime of Laura Lucas of Linda dood gaan aangezien de reactie van Jef op het eind

Damian
30 juni 2017 12:21
Antwoord op  Kenny

Eerlijk gezegd hoop ik dat het Laura en Linda niet zijn want ja zijn vrij goede personages maar ja kans zit er in want is is iemand om wie jef gaf anders zou hij niet gebeld worden ik denk wel dat laura degene is die jef belt

Stephie
30 juni 2017 09:16

Rikki overleeft het niet
Die wil verder met haar danscarriere

Gerit
30 juni 2017 17:52
Antwoord op  Stephie

Of het is job wand rikkie ging hem boven zoeken en kwam met aysen terug en verder zie je hem ook niet de toen brand uitbrak

dre
30 juni 2017 09:23

Zolang Aysen het maar overleefd

yolanda
30 juni 2017 09:43

rikki gaat dood overduidelijk….het is al langer bekend dat ze uit de serie wil…

yolanda
30 juni 2017 09:44
Antwoord op  yolanda

daarnaast heb je meteen het drama dat sjors eerst aysen red etc…weer een nieuwe verhaallijn voor na de zomerstop 😀

yolanda
30 juni 2017 09:44
Antwoord op  yolanda

sjoerd ipv sjors

Angela
30 juni 2017 10:04

De cast foto zeg niks. Er is al vaker een dubbele castfoto gemaakt om ons op een verkeerd spoor te zetten.

Nathanael
30 juni 2017 10:38

Het is denk ik óf Aysen óf Rikki, aangezien je aan het eind niet ziet of Sjoerd Aysen nou bij zich heeft, of Rikki. Maar het zal Aysen wel zijn dan. (rip lievelingspersonage)

De gekste
30 juni 2017 20:20
Antwoord op  Nathanael

Rikkie verlaat gtst. Heb het net gelezen

Sally
30 juni 2017 23:02
Antwoord op  De gekste

Waar heb je dat gelezen

daisy88
30 juni 2017 10:39

Mijn eerste gevoel zegt dat het Rikki is.

Frits
30 juni 2017 10:45

Anton Bouwhuis is de vader van Tiffy uit nieuwe tijden!

Nathanael
30 juni 2017 10:49

Wacht.. hoe komen jullie erbij dat hij eerst Aysen redt? Volgens mij lieten ze juist expres niet zien wie hij in zn armen had. Ze hadden ook allebei een staart in en een spijkerjasje aan, maar ik hoop Aysen hoor 😀

GTSTCourant
30 juni 2017 11:39
Antwoord op  Nathanael

Je hebt gelijk! Aangepast in het bericht 🙂

Patricia1978
30 juni 2017 11:25

Let op spoilers Nieuwe tijden wil he niet weten, niet verder lezen dus!!!

Net ook de nieuwe afleveringen gezien van nieuwe tijden. Vader van Tiffy woont in meerdijk. Dat zegt de moeder van Tiffy en Moon doir de telefoon tegen iemand. Dus dat wordt ook nog een nieuwe verhaallijn in het nieuwe seizoen.

Vlinder
30 juni 2017 12:08
Antwoord op  Patricia1978

Ik denk dat Anton de vader is van Tiffy, Anton had toch een grote geheim.

Claudia
30 juni 2017 21:22
Antwoord op  Vlinder

Ja dat is al gezegd