GTSTCourant - Carmen Verveer

Wanneer draait Carmen door?

Een opmerkelijke twist in de verhaallijn van Ludo/Billy/Rob/Carmen: Carmen Verveer werkt namelijk in opdracht van therapeut Rob Bekkers! Hij is het meesterbrein achter het plan om Ludo en Billy met elkaar te laten trouwen. Rob wil Ludo zo ver mogelijk uit de buurt van Janine hebben, omdat hij zelf een oogje op haar heeft. Ook met Billy heeft hij nog een appeltje te schillen.

Om zijn plan succesvol te kunnen uitvoeren, gebruikt Rob zijn oud-patiënte Carmen Verveer om zelf buiten schot te blijven. De therapeut lijkt echter te vergeten dat Carmen een groot zwak voor hem heeft en uit is op zijn liefde en aandacht. Rob heeft echter alleen maar oog voor Janine en dat stuit Carmen steeds meer tegen de borst.

Door het gegeven dat Carmen een oud-patiënte van Rob is geweest (dus mentaal onstabiel) én ontzettend jaloers is op Janine, lijkt het een kwestie van tijd voordat ze doordraait. Loopt Janine wederom groot gevaar?



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joentje75
30 augustus 2019 20:17

Kan die verhaallijn van ludo,janine,billy, carmen en rob alsjeblieft per direct gestopt worden. Deze verhaallijn is zo ongeloofwaardig als de pest. Het verpest zo heel GTST.
Dacht dat de serie dichter bij de kijkers moest komen te staan. Dat gaat ze op deze manier met die verhaallijn niet lukken. Zo jaag je de kijkers juist weg.

Fabienne
30 augustus 2019 21:18
Antwoord op  Joentje75

Precies, compleet ongeloofwaardig!

Esther
31 augustus 2019 09:35
Antwoord op  Fabienne

Snap dan dat GTST met opnames (en script) meer dan vijf weken voor loopt. Zoiets is niet in afl 2 verandert. De beelden van deze weken zijn al maanden geleden opgenomen. Je zult over 1,5 maand pas wat gaan merken van de veranderingen

Moud
3 september 2019 10:34
Antwoord op  Esther

@Esther, jij snapt het tenminste. Toppie.

Dus die nu nog aangeven de verhaallijn slecht of saai vinden, wil ik graag zeggen: HEB GEDULD.

Hailey
30 augustus 2019 21:01

Het wordt steeds gekker, maar zeker niet beter. Helaas.

Zebje
30 augustus 2019 23:32

Ik vind dit juist een spannende verhaallijn. Carmen lijkt gevaarlijker an Billy of Martine op dit moment Mr t maakt t juist bijzonder dat een therapeut achter dit alles zit. En dat Carmen op een andere manier gevaarlijk is voor Janine. Dat maakt t ook voor mij extra spannend.

Iris
31 augustus 2019 09:15

Ben hier heel benieuwd naar, enige leuke verhaallijn momenteel!

Joop
2 september 2019 11:03

Raar verhaal.
Heb je dit verzonnen of weet je dit door vooruit kijken?
Als dit dus echt vind, inderdaad ongelooflijk

Mien77
2 september 2019 20:49
Antwoord op  Joop

Dit is deze week te zien op tv

geiz
3 september 2019 21:12

Haha verrassend, Janine is weer eens in gevaar. Hoeveel mensen hebben haar inmiddels al dood willen hebben?

Prezzo
3 september 2019 22:11

Beetje rare verhaallijn maar deze mensen kunnen tenminste acteren en dat maakt het leuk om te kijken.
Die kleuters met dat floggen totaal niet.

Geiz
4 september 2019 15:41

Heeft iemand een waslijst van mensen die Janine in de afgelopen 28 jaar dood wilden hebben? 🙂

Moud
5 september 2019 07:29
Antwoord op  Geiz

@Geiz, dat zijn er teveel om op te noemen. Maar je hebt gelijk, dat zou een behoorlijk lange waslijst worden.

Joemie
5 september 2019 11:03

Mia Jansen

Ggmm
5 september 2019 15:11

een therapeut die een patiënt op mensen afstuurd omdat hij na 3 weken gek op iemand is die Rob is zelf net zo gek.