GTSTCourant - Ludo Sanders

Wordt Ludo eindelijk gered?

by GTSTCourant

Al maanden verblijft Ludo Sanders eenzaam en alleen op een booreiland. Keer op keer mislukken zijn pogingen om terug te keren naar de bewoonde wereld. Maar biedt zijn nieuwe idee, met behulp van een raaf, wel uitkomst?

Op een briefje, dat is vastgebonden aan het pootje van de raaf, heeft Sanders de coördinaten van zijn locatie geschreven. Eenmaal buiten laat Ludo het beest wegvliegen in de hoop dat iemand het briefje te lezen krijgt.

Zal Ludo dan eindelijk gevonden worden? Het is te hopen voor hem, want de zakenman wordt alsmaar zwakker…


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
31 december 2020 12:52

Dit moet gewoon gaan lukken, al zal het waarschijnlijk nog even gaan duren, afhankelijk waar die kraai terecht komt en wie het briefje leest.

Als dit niet lukt, weet ik echt niet meer hoe Ludo dan nog van dat booreiland afkomt.

De heer Sanders
31 december 2020 13:06

Ook al zien we Ludo nu weinig. Ze maken het wel altijd spannend met hem. Ludo stelt nooit teleur ik kijk echt uit naar zijn comeback.

Hij zal wel even moeten herstellen maar Aanpakken die Billy en Richard.

Of toch niet herstellen haha zoals vroeger. Hij had namelijk een zuurstoffles toen hij werd neergeschoten en pakte al zijn vijanden in 1 keer aan. 😂

Konijn
31 december 2020 14:47

Komt er nog een wintercliff? Laten ze dit aub niet gsan rekken tot de zomercliff, de verhalen zijn helaas weer erg langdradig de laatste weken.

Truuus
4 januari 2021 11:25
Antwoord op  Konijn

Vind t wel meevallen beter dan wanneer een verhaallijn vrij snel is afgelopen zoals bijv de pest lijn

xxx
1 januari 2021 13:08

het verbaast mij niks als het briefje bij Billy of Richard terecht komt en dan duurt rat allemaal weer zo langdradig

Joemie
2 januari 2021 20:36

Mooie is dat de scènes op het eiland al lang geleden opgenomen konden zijn.
Kan dus zo maar zijn dat Erik alsnog in een ander programma opduikt.
Zelf denk ik dat Ludo op het ‘laatste moment word gered maar niet door de kraai, maar door een heli of boot die daar toevallig moet zijn. De bewusteloze Lude word naar een buitenlands ziekenhuis gebracht. Waar hij bij komt en hersteld. Dan is alles rond zijn erfenis gedaan en zijn Billie en Richard al weg.

Meerdijkfan
6 januari 2021 18:15

waarom is er eigenlijk geen napraat programma van GTST? daar kunnen onderwerpen als dit in worden besproken. het lijkt mij hartstikke gaaf !!

Moud
6 januari 2021 20:18
Antwoord op  Meerdijkfan

Lijkt mij ook een top idee. 👍
Heb je toch ook bij Wie is de Mol.

Wellicht een mail sturen naar GTST – RTL redactie, en het idee voorleggen.

Meerdijkfan
8 januari 2021 07:25
Antwoord op  Moud

En het hoeft ook niet op rtl 4. Het kan ook op videoland bijvoorbeeld. Elke vrijdag ofzo

Moud
8 januari 2021 15:09
Antwoord op  Meerdijkfan

Niet iedereen/elke fan heeft Videoland.

Het moet voor iedereen toegankelijk zijn.

Anoniem
7 januari 2021 22:46

Het wordt op het aller laatste moment
Als die het bijna niet meer red.
Die vrouw krijgt dat briefje te lezen en gelooft het niet en erna gaat ze hem toch zoeken

Joemie
9 januari 2021 11:24
Antwoord op  Anoniem

Op het briefje staan coördinaten.
Iemand al gezocht waar dit is?

Marina
28 januari 2021 21:20

Ik hoop dat de raaf nog een keer terug komt bij ludo. Die vogel heeft zijn leven gered.