GTSTCourant - Rob Bekkers

Wie is verantwoordelijk voor de verdwijning van Rob Bekkers?

De gemoederen tussen Ludo, Billy, Janine en Rob lopen hoog op in Meerdijk. Rob wil Meerdijk voor onbepaalde tijd verlaten, omdat hij door zowel Billy als Ludo wordt bedreigd. Billy dreigt Rob alles af te nemen als hij niet verder mee wil werken aan haar plan om Ludo en Janine uit elkaar te drijven. Ludo dreigt dit op zijn beurt ook te doen als Rob weigert om mee te werken aan zijn plan om Billy terug te pakken.

Rob kiest voor zichzelf en slaat per auto op de vlucht. Niet veel later wordt zijn auto in een weiland aangetroffen met openstaande deuren en sporen van geweld. Rob is in geen velden of wegen te bekennen. Ludo is direct hoofdverdachte van deze verdwijning, omdat hij voor het laatst met Rob is gezien.

Wie heeft Rob laten verdwijnen? Ludo, Billy of toch iemand anders?



18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joemie
24 mei 2019 05:37

Iemand anders dit keer. Maar vraag me niet wie

Gast
24 mei 2019 07:45

Janine denk ik

Bianca
24 mei 2019 09:06
Antwoord op  Gast

Geen Ludo en geen Janine.

Maar gewoon Billy uit wraak dat haar plan is mislukt.
En Rob haar verraden heeft.

Heeft zij hem laten verdwijnen en schuift de schuld in Ludo’s schoenen.

Love gtst
28 mei 2019 13:45
Antwoord op  Bianca

Ja ik denk ook Billy omdat die veraden is

Bianca
24 mei 2019 09:04

Ik denk dat Billy erachter zit om de schuld in Ludo’s schoenen te schuiven.

BEUKER
24 mei 2019 11:06

Misschien marine wel

antwan
24 mei 2019 12:25

Ik hoop dat Martine erachter zit dat ze samenwerkt met Billy maar kans is klein

Diana
24 mei 2019 12:55

Waarom wordt elke keer Martine erbij gehaald?!!

Jolanda
24 mei 2019 13:02

ik denk Billy ze is net zo als Martine Hafkamp ze doet er alles aan om Rob te laten verdwijnen.

Lot
24 mei 2019 13:35

Ik vertrouw die blik die rob had toen hij naar zijn auto liep voor geen meter. Misschien heeft hij wel zijn eigen ontvoering in scène gezet, om ervoor te zorgen dat Janine argwaan krijgt richting Ludo, maar misschien is dat wat te ver gezocht, haha!

Zebje
24 mei 2019 18:54

Zou leuk zijn als t Martine en Billy samen waren. Maar Billy alleen is net zo gevaarlijk en eng als Martine. Dit is duidelijk in opdracht van Billy. Ik denk dat die voetafdruk van een handlanger van Billy is.

MrT.Kuilboer
12 juni 2019 19:48
Antwoord op  Zebje

Voetafdruk van Leon? Die ineens voor Billy werkt en niet meer voor Ludo?

Onbekende
25 mei 2019 13:13

Ik was het ?

Don
25 mei 2019 18:42

Rob heeft dit zelf in scene gezet zodat Billy en Ludo niet naar hem op zoek gaan

Ikke
25 mei 2019 20:17

Nick zou ook leuk zijn! Dat hij met Billy samen werkt om Ludo terug te pakken voor het eindigen in de cel. Daarom Ludo en Janine uit elkaar te drijven. En met de komst van Valentijn…. ‘t zou zomaar kunnen.

Suus
27 mei 2019 01:50

Misschien is het Nina wel. Die hem verantwoordelijk houdt voor de crisis tussen haar ouders. Misschien heeft ze hem wel met hulp van Lucas laten verdwijnen? Of gewoon een flink geldbedrag geboden om te verdwijnen.

Goede tijden fan
28 mei 2019 13:42

ik denk Evelien samen met Billy?

Amy
18 augustus 2019 02:03

Ik tast nog duister. Ik kan er al sinds de zomerstop niet van slapen. Kan iemand laten weten of het wel goed gaat met Rob?